باما در تماس باشید

 15  الی 12 10 2640-021

تماس با کارشناسان

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تاریخ بیست و یکم الی بیست و چهارم مرداد ماه هزار و چهارصد و یک  در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.

هدف از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران ایجاد سیاست های اقتصادی در صنعت ساخت و ساز، تامین نیازمندی های مخاطبان و مشتریان، تامین درخواست های مشارکت کنندگان، تلاش برای رونق بخشی به صنعت ساختمان و خارج کردن آن از رکود فعلی، معرفی‌ آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن، ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای علاقه مندان و فعالان در این زمینه، ایجاد فرصت های تعاملی داخلی و خارجی و همچنین بوجود آوردن فضای رقابتی مطلوب، استفاده از تبلیغات هدفمند به جهت جذب فرصت های شغلی مناسب و برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از نمایشگاه  برگزار گردید.

در این راستا شرکت پیشگامان پیچ پارس با سابقه ی حضور در دوره های قبلی این نمایشگاه، توانمندی تولید محصولات متنوع این صنعت را به معرض نمایش گذارده تا فعالان این عرصه در فضای رقابتی ایجاد شده با این شرکت بیشتر از پیش آشنا شوند.

صنعت نمایشگاهی ساختمان در جهان

در جهان بیش از سی و پنج هزار نمایشگاه و فستیوال معرفی و دایر می شوند که بخش اعظمی از این تعداد را نمایشگاه های سازه ای و ساختمانی و حتی صنایع وابسته و زیرمجموعه های این صنایع تشکیل می دهند.در این بین حضور گرم و فعال شرکت کنندگان و بازدید کنندگان بی شمار برای این دسته از نمایشگاه ها سبب این شده است تا با نگاه ویژه تری به نمایشگاه های صنعتی ساختمانی، مسئولان مربوطه کشورها نگاه کنند.

نمایشگاه صنعت ساختمان در ایران

هر ساله بیش از ۸۰۰ شرکت داخلی و حدود ۲۰۰ شرکت خارجی آخرین محصولات، خدمات و توانمندی های خود را در این رویداد ۴ روزه به نمایش می گذارند. با توجه به اینکه نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران به عنوان یکی از نمایشگاه های بزرگ کشور محسوب می شود، بسیاری از برندهای مطرح و فعالان صنعت ساختمان در زمینه های مختلف در این رویداد شرکت می کنند.