باما در تماس باشید

 15  الی 12 10 2640-021

تماس با کارشناسان

واشر خورشیدی در چه صنایعی استفاده می شود؟

واشرها دارای انواع گوناگونی هستند که امروزه در صنعت و همچنین سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اصولا استفاده از واشر در کنار پیچ و مهره از دید مهندسان و متخصصین علم و تکنولوژی امری است ضروری و به حفظ دوام و پایداری هرچه بیشتر اتصالات کمک شایانی می کند.

یکی از پرکاربردترین نوع واشرها، واشر خورشیدی است. واشرهای خورشیدی که به آنها واشر ستاره ای نیز گفته می شوند، لبه های دندانه ای شکل برجسته ای دارند که همانند پره بوده و هنگام نصب میان پیچ و مهره ها، مانع از لغزیدن و حرکت آنها می شوند. به این ترتیب اتصال میان پیچ و مهره ها با کمک واشر خورشیدی محکم تر می شود.

واشر خورشیدی با فرو رفتن لبه های دندانه ای شکل در سطح اتصالات به استحکام آنها کمک زیادی می کند. به همین جهت امروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته و صنعتی جهان، واشر خورشیدی جزو بهترین و پرکاربردترین واشرها جهت مصرف در امور صنعتی و یا ساختمانی به شمار می رود. از این رو خرید و فروش واشر خورشیدی در جهان رونق زیادی دارد.

کاربرد واشر خورشیدی مخصوصا واشر های خورشیدی خاردار معمولا در صنایع پتروشیمی ، صنایع برق ، صنایع خودرو و همچنین در سازه های فلزی می باشد.

 

scamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscamscam